چقدر باید برای طراحی وب سایت خوب هزینه کنید - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

پس لطفا در طراحی سایت نهایت دقت را به کار ببرید و پس از آن نیز با ابزارهای آنلاین و افزونه‌های معتبر، امنیت فروشگاه اینترنتی را تامین کنید.

برای تمدید سال دوم فقط سرویس های میزبانی وب و دامنه و پنل پیامکی قابل تمدید هست و اگر نیاز به خدمات دیگری باشه به صورت توافقی قابل انجام هست.

تیم آنلاینر از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در حوزه طراحی سایت تخصصی شروع کرد و توانست با گسترش خدمات تخصصی خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ نمونه کارهای بسیار قوی را در کارنامه خود ثبت کند, آنلاینرهمیشه سعی داشته که با ارائه خدمات با کیفیت بالا اقدام به جذب مشتری نماید که تا کنون در این حوزه موفق بوده است زیرا ۹۰ درصد مشتریان این مجموعه از طریق مشتریان قبلی مان معرفی میشوند.

با توجه به قالب های آماده ای که توی سایت ها وجود داره و هرکسی با خرید و نصب روی وردپرس میتونه سایت بسازه به نظرتون لازمه که همه چیزو در مورد وردپرس بلد باشیم یا با همون قالب های آماده میتونیم سایت بسازیم و بعد به اپلیکیشن مون وصلش کنیم؟

این شاخه از طراحی و دیزاین با دنیای اشیا و لوازم مورد نیاز ما در ارتباط است که خود قسمت‌ها و بخش‌های گوناگونی را در بر می‌گیرد.

همچنین در صورت نیاز شما، کلیپ‌های آموزشی بصورت اختصاصی ساخته و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

طراحی قدمتی دیرینه دارد. بشر اولیه پیش از آن که خط اختراع شود، با ترسیم اشکال مختلف با همنوعان خود گفتگو می‌کرد.

من چطور می‌تونم به سایت شما اعتماد کنم ؟ وب سایت‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین، جهت فعالیت قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌بایست اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیک نمایند. این نماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت برای هر سایت صادر می‌شود تا آرامش و اطمینان خرید اینترنتی برای مشتریان عزیز را فراهم آورد.

با سفارش طراحی وب سایت تخصصی سقفی برای درآمدت نداشته باش!

آموزش ویدیویی وردپرس

یه سوال وردپرسی میتونم بپرسم قبل از شروع این دوره ای که خریدم؛

امروزه عصر پیشرفت آنلاین است. آیا باورتان می‌شد روزی فرا رسد که حتی محصولات خوراکی را بصورت اینترنتی عرضه کنند؟ این پیشرفت با سرعتی به جلو حرکت می‌کند که شاید روزی حس کنید از غافله عقب ماندید؛ پس تا دیر نشده باید فکری کرد و فعالیتی را آغاز کرد، طراحی فروشگاه اینترنتی فقط برای کالاهای دیجیتالی نیست، بلکه شما می‌توانید مانند دیجی‌کالا یک فروشگاه اینترنتی بر پایه محصولات نیز طراحی کنید.

خب همه صاحبان سایت لزوما تخصص یا زمان مدیریت سایتشون رو ندارند. حتی با اینکه بهشون آموزش داده میشه ولی حتی فرصت دیدن آموزش ها رو هم ندارند. و بعضا نیروی قابل اعتمادی برای مدیریت سایتشون ندارند. پس بهترین راه حل سپردن پشتیبانی سایت به یک تیم متخصص و با تجربه مثل باران سایت هست.

امکان عضویت و ورود توسط ایمیل امکان عضویت و ورود با گوگل امکان عضویت و ورود پیامکی با قابلیت ارسال کد تایید به شماره همراه امکان تغییر نقش کاربران به مدیر کل، مدیر فروشگاه، ویرایشگر مقالات، نویسنده مقالات امکان ارسال ایمیل جهت فراموشی رمز ورود امکان مشاهده پروفایل بعد از ورود به حساب کاربری امکان مشاهده سفارش‌های ثبت شده در حساب کاربری امکان مشاهده فایل‌های دانلودی محصولات دانلود در حساب کاربری امکان مشاهده اینجا پلن‌های عضویت ویژه در حساب کاربری در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت امکان مشاهده بخش پشتیبانی در حساب کاربری در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت امکان درج، مشاهده و ویرایش آدرس کاربر در بخش حساب کاربری امکان خروج از حساب کاربری امکان مشاهده دوره‌های دانلودی خریداری شده در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت تنظیمات و دسترسی‌های مدیر وبسایت
یک استراتژی هدفمند و برنامه ریزی درست برای خود تهیه کنید.

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری، افراد به سمت محتواهای مفید می‌روند. دستگاه های تلفن همراه بهترین ابزار برای دسترسی به اطلاعات هستند. اگر می‌خواهید مردم محصولات شما را ببینند، از خدمات شما استفاده کنند، شما را بیابند و یا با شما تماس بگیرند، طراحی اپلیکیشن موبایل بهترین روش برای رسیدن به اهداف شماست.

قطعا همه شما دوست دارید یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی بسیار عالی راه اندازی کنید… اما،

با توجه به قالب های آماده ای که منبع مقاله توی سایت ها وجود داره و هرکسی با خرید و نصب روی وردپرس میتونه سایت بسازه به نظرتون لازمه که همه چیزو در مورد وردپرس بلد باشیم یا با همون قالب های آماده میتونیم سایت بسازیم و بعد به اپلیکیشن مون وصلش کنیم؟

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) توضیحات بیشتر امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، اینجا کلیک کنید عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

 بررسی و برطرف کردن مشکلات فنی سایت و بهینه سازی فنی کامل

طراحی سایت بر اساس سادگی و پیچیدگیشان قیمت گذاری می­شوند. مثلاً ممکن است شما بخواهید یک سایت، فقط برای معرفی یک شخص یا شرکت طراحی کنید یا طراحی یک سایت فروشگاهی با تعداد زیادی محصول به شما واگذار شود. هر یک از این سایت ­ها تعرفه مخصوص به خودشان را دارند. حتی میزان تخصص و تجربه طراح هم در قیمت طراحی سایت تأثیر می­گذارد.

اگر هاست و دامین داشته باشم از هزینه پکیج‌ها کسر می‌شود ؟ اگر شما قبلا دامین خود را ثبت نموده‌اید، این هزینه از پکیج شما کسر می‌شد. اما شرط داشتن پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته یکساله وب سایت شما، استفاده از هاست‌های اختصاصی ارائه شد در پکیج‌ها می‌باشد تا براساس تعهد تیم رویا وردپرس در ارائه خدمات باکیفیت رضایت شما و دیگر مشتریان را جلب نمائیم.

شرکت باران سایت با طراحی وب ریسپانسیو و کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و ویژه را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید.

اگر بخواهیم به تاریخچه طراحی وب اشاره کنیم باید بگوییم که شخصی به نام (تیم برنرزلی) برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ به برپایی یک سایت اقدام کرد، که این امر موجب شد که نامش به عنوان اولین فردی که توانسته یک سایت را طراحی کند در جهان ثبت شود.

طراحی اصلاحی: به منظور بهبود کارایی و عملکرد یک محصول یا باطراحی خصوصیات مختلف آن انجام می‌شود.

مشخص نمودن تعرفه های طراحی سایت برای هر شخص بسیار مهم است با این ویدئو به شما کمک می کنیم ... ( ادامه مطلب … )

وب‌سایت‌ها از گذشته تا به امروز دچار چه تغییراتی شده‌اند

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید) توقف و ارسال : لغو ضبط در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند.

Report this wiki page